Učenici 4.a razreda, zajedno sa svojom razrednicom Anitom Car, tijekom
proteklog tjedna vrijedno su radili na obradi 5 izbornih lektirnih djela te ih
prikazali na maštovit i kreativan način.
Učenici su ranije birali djela koja će čitati i ovisno o vlastitom izboru,
podijeljeni su u pet skupina. Svaka je skupina nakon čitanja, na svoj
kreativan i maštovit način, izradila zadane zadatke u obliku pizze.
Zadaci su bili:
– ocjena djela – zašto ta ocjena i zašto bi drugoj djeci preporučili da
pročitaju baš to lektirno djelo,
– ilustracija naslovnice,
– razrada – interpretacija – kroz redoslijed događaja, likove, vrijeme i
mjesto radnje, najzanimljiviji dio te bilješke o piscu.
Radove su izradili na kutijama za pizzu, a konačni rezultati su zaista
vrijedni divljenja.
Osim što su napravili izvrsne radove, na ovaj način su naučili mnogo o
toleranciji, uvažavanju tuđeg mišljenja, suradnji, dogovaranju i
zajedničkom radu. Učenici su zaista uživali u izradi lektire na ovaj način i
jedva čekaju iduće djelo.